سؤالای هدف دار میپرسه، انگار می‌خواد یک چیزی رو بفهمه یا چیزی ک فهمیده رو چک کنه، خیلی زیرکانه سوال میپرسه جوری که من نمیفهمم دنبال چیه و روی جواب دادنم تاثیر نمیذاره، از حرفای بعدش میفهمم کجا را هدف گرفته،...

بعد بدون هیچ واکنش و جبهه گیری بهم میگه اشکالش کجاس، و واقعا حل میشه، بهم میگه سرسختی ولی چیزی تو دلت نیس🤣

من خودم به این لایه های وجودم نرسیده بودم، چطوری اینجوری تو مشتش گرفته؟ چطوری اینقد شفاف منو میتونه ببینه؟

و خوب باعث شده خودم یک چیزایی از خودم دستگیرم بشه! اره واقعا! یکی از اعماق وجودم کشیده بیرون و نشونم داده،...

حرفای من یادش میمونه، استوریام رو،...

فارغ از جنسیت، آدما میتونن اینجوری برای هم باشن، بدردبخور و امن، پر از حس خوب.