پیرهای لجوج
یک پیرمرد بازنشسته توی گروه هست که قبلا کلی سمت داشته و کلی کارا کرده و الان بعد بازنشستگی هم کار میکنه، بشدت لجباز و خودکامه اس، پیامهای غیرمرتبط تو گروه میزاره کسی هم که اعتراض میکنه میگه شما فقط مشکل داری و خیلی خوبه روز رو با اینجور چیزا شروع کنیم و اصلا قبول نمیکنه که پیام غیرمرتبط نفرسته بعدم با خیلی ها گلاویزه مدام که اون زمان که من فلان سمت داشتم شما کجا بودی و فلان! اصلا منطق نداره، تازه فهمیدم پی وی خانوما هم میره و کسی هم اعتراض میکنه میگه فقط پیامای مثبت و انرژی دهنده براتون فرستادم و جنبه ندارین!!! اصلاااا دیووونه، یعنی نه میشه اخراجش کرد نه میشه ساکتش کرد!!! دیگه این اواخر رسما داشت به اعضا توهین میکرد که حراست حذفش کرد از گروه! پیرمرد لجوج دیوانه،...
چندتا فیلم اخیرا دیدم؛ حس های جالبی کشف کردم، مثلا دوتا دوست، که یکیشون میمیره و یکی دیگه خودشو وقف بچه دوستش میکنه، اونقد که از عشقش میگذره بخاطر اون بچه🥲 یکی اینکه قبل بدو بدوهای مراسم عروسی یک چیزی از پارتنرش میفهمه که کاملا مردد و سرد میشه به ادامه رابطه🥲 یکی دیگ موقع مراسم عروسی که کلی خرج شده و آدم اومده، عروس نمیاد تو مراسم، بدون هیچ حرف و توضیحی🥲