در همه افاق، کس به دلتنگی من نیس
شش سی سی خون ازم گرفت! هفته آینده جوابش میاد،... دوشنبه میخوام برم لیزر،... فردا یک کلاس طولانی دارم، روز بعدشم همینطور، سه شنبه ام همینطور، پنج شنبه ام همینطوررر! چهارشنبه اینهفته فعلا خالیه!
فرش ها رو دادیم بشورن، یک خرید ارایشی ریز پرتخفیفم زدم! تو حسابم ۹ میلیون بود، نمیدونم چطور ۵/۸۰۰ شد🫨
یک هفته تماااام من ساز نزدم به میمنت و مبارکی! خیلی زود روزا میگذره، پوستم رو میکنه دیگه، واقعا میکنه و واقعااا حق داره😥
حس میکنم مفید میگذره،... نگاهم به خودم و مسیرم و آینده اس،... آدمای اطرافم رو دوست دارم، فکر کردن بهشون حس خوبی بهم میده🙂
کمتر از یک ماه دیگه من وارد ۳۱ سالگی خودم میشم🙃، باورش برای خودم سخته، بنظرم بهم نمیخوره،... کوشولو تر از این حرفام😄🤚
+ نوشته شده در شنبه پنجم اسفند ۱۴۰۲ ساعت 1:50 توسط ال
|