عالم نوازندگی…
بعد هربار زدن، دستاتو بردار از رو کلاویه و بنداز پایین و دوباره،... بدون انقباض، حتما نت درست بزن، فرم قوس طبیعی انگشتات رو حفظ کن،...
برای عملی کردن همین چند جمله روی چند میزان، چند روززززه درگیرم:/ از دور قشنگه و میگن واااای خوشبحالت😒حاضری هرشب سر درست و ژوست زدن چند میزان که یک آهنگساز خیرندیده قرون وسطایی معلوم نیست تو چ حال و احوالاتی بوده که نوشته، تا نصفه شب بیدار بمونی؟؟؟ صبح هم بزنی، عصر هم بزنی،... زندگی یکنواختی داره نوازندگی،...
از من میخواد حرفهایی که اونا میگن رو بهش بگم، و من از اختلافات اینا خبر دارم، و نمیدونم اینکار درسته یا نه... بهرحال نمیزاره سکوت کنم، ولی اینکه چی بگم و چقد بگم و تحریف کنم! اینا سواله:/
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم آذر ۱۴۰۲ ساعت 2:20 توسط ال
|