دیروز دو دفعه میک آپ کردم دو دفعه شستم دو دست لباس عوض کردم، گوشیم پر عکس و فیلم شد، استوری گذاشتم، شب هم نفهمیدم چطوری خوابم برد، صبح یادم افتاد لوسیون مو رو نزدم، قرص زینک نخوردم، لباسامو جمع نکردم،... صبح همه ریخت پاشا رو جمع کردم،... هرچند تو پی ام اس بودم ولی وقتی در و بیرون و خوش گذرونی باشه، انگار خیلی آدم کمتر اذیت میشه، اره همینه👍

ولی خیلی تو جمع بودن و هی صحبت کردن و صحبت گوش کردن از من برنمیاد، تو هفته یک روز رو میتونم تحمل کنم، ولی اینکه با چندتا آدم سر یک میز باشم و هی حرف و حرف، ساعت‌ها، ادامه دار، روزها نه، تحملش از من برنمیاد🤚

کلا تا الان هیچ آدمی رو طولانی مدت نخواستم برای معاشرت، میشه دوست داشت هرروز برای کسی حرف زد و حرف شنید؟ میشه؟ هرروز؟ من فکر نمیکنم بشه، من ندیدم همچین آدمی...

هیچی دیگه در و بیرون اینا بسه و دلم گوشه اتاقم رو می‌خواد با یک کتاب، دیگه نه چت ❌نه تلفن❌

یکوقتایی یجوری از روزمره ات بیرون کشیده میشی که یادت میره قبلش چیکار میکردی، از صبح فکر میکنم الان باید چیکار کنم؟🤣