سمفونی ۵
یک فیلم تو اینستاگرام دیدم که یک پسربچه سمفونی پنج بتهوون میزد، چندین باررر دیدم و محو زدنش شدم؛ اون اوایل که پیانو میزدم منم سمفونی پنج رو زده بودم و یادمه استادم میگفت شبیه جَز میزنی🤣باز اومدم درست کنم گفت قری شد ک🤣دیگه الان که این کلیپ رو دیدم دلم خواست دوباره برم بزنم هرچند تنظیم اینکه پسربچه میزد با من فرق داره ولی بازم خوبه،...
چندتا کار رو باید انجام بدی و هی خودتو درگیر کارای دیگه میکنی اسمش چیه؟ اره همونم الان🙃🙂
هنوز سریال you رو میبینم، فصل سومم، یعنی اینا تا کی میخوان آدم بکشن؟!😕
برم کتاب بخونم و ساز بزنم و بعدم دیگه بخوابم🫨
+ نوشته شده در جمعه سیزدهم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 0:43 توسط ال
|