وقتی قطعه رو برای استادم فرستادم، گفت همون اشکالات قبلی رو داره، فالشی زیاد داره، پیوسته نیست، صدای نفس ات نباید شنیده بشه و... لعنت بهت😞

اینجور وقتا یا آدم کلا ول میکنه و میزاره کنار، یا میچسبه بهش و هرجور شده درستش میکنه؛... ولی من هنوز انتخاب نکردم که چ واکنشی برای این قضیه مزخرف بدردنخور نشون بدم😤

این استاده بک گراندش موسیقی ایرانی عه، هرچی برای من میفرسته هم تو همین زمینه هاس، بهش گفتم من نمیخوام وارد موسیقی ایرانی بشم؛ باز میگه نه اینا کلی عه و ربطی نداره و کوفت😤

تحفه خبر هم نداده فردا کلاس هست نیست! همینجور بلاتکلیف و مسخره😤

امروز برداشت گفت صدای تو پرحجمه، چرا با صدای نازک میخونی؟! استادت چرا میزاره اینکارو بکنی؟!!یکی تو سر خودم بزنم یکی تو سر این زندگی!😤😤😤😤

همه چی خیلی خیییلی حال بهم زن و افتضاح پیش میره، و صبر و تحمل منم کمتر و کمترر و کمترررررررر...

دوست دارم یک هفته تمااام هیچکاری نکنم، هیچیییی، بلکم پاکسازی بشه مغزم از اتفاقا و شکست ها...