انگار زیر سقفی گیر کردم که نمیتونم از اون بالاتر برم
وقتی قطعه رو برای استادم فرستادم، گفت همون اشکالات قبلی رو داره، فالشی زیاد داره، پیوسته نیست، صدای نفس ات نباید شنیده بشه و... لعنت بهت😞
اینجور وقتا یا آدم کلا ول میکنه و میزاره کنار، یا میچسبه بهش و هرجور شده درستش میکنه؛... ولی من هنوز انتخاب نکردم که چ واکنشی برای این قضیه مزخرف بدردنخور نشون بدم😤
این استاده بک گراندش موسیقی ایرانی عه، هرچی برای من میفرسته هم تو همین زمینه هاس، بهش گفتم من نمیخوام وارد موسیقی ایرانی بشم؛ باز میگه نه اینا کلی عه و ربطی نداره و کوفت😤
تحفه خبر هم نداده فردا کلاس هست نیست! همینجور بلاتکلیف و مسخره😤
امروز برداشت گفت صدای تو پرحجمه، چرا با صدای نازک میخونی؟! استادت چرا میزاره اینکارو بکنی؟!!یکی تو سر خودم بزنم یکی تو سر این زندگی!😤😤😤😤
همه چی خیلی خیییلی حال بهم زن و افتضاح پیش میره، و صبر و تحمل منم کمتر و کمترر و کمترررررررر...
دوست دارم یک هفته تمااام هیچکاری نکنم، هیچیییی، بلکم پاکسازی بشه مغزم از اتفاقا و شکست ها...