بعد از نیمه شب پنج شنبه شب
امروز همه چی مِلو بود، از تمرین با نوازنده تا کلاس،... اینکه استادت حرفات رو یادش باشه، اینکه دقیق بهت گوش بده، اینکه بفهمی اونم مشتاق کلاس و یاد دادن بهته، خیلی خیلی لازمه و عالیه، و من این حس رو خیلی تو این کلاس دارم💙
سرکلاس گفتم کل هفته رو تمرین کردم! صاف تو چشمای استاده! اونم گفت اووو آفرین، فک کنم تونستم کاری بکنم که تمرین بکنی!!! و همه کلاس هم با این دید گذشت؛ ولی من هیچی هیچی تمرین نکرده بودم😄فقط امروز قبل کلاس یکم خوندم😄😄
حالا که جواب داده برنامه از این به بعد همینه🤣🤌
مدیر آموزشگاهی که میرم خیلی گرم و صمیمی شده باهام، امروز که اسممو صدا زد، قبل کلاس هم بهم چشمک زد😄
کاش غول چراغ جادو بیاد بگه چی لازم داری الانه برات بیارم؟ منم بگم بیا این لپ تاپ و سیستم و گوشی رو آخرین مدل کن، یک اسمارت واچ و ایرپاد هم اوکی کن، دیگه حالا که روم تو روت بازه قربون دستت یک اَپل ویژن پرو، هم بهم برسون ببینم اونقد که میگن رویایی و آخرین تکنولوژیه؛... اصلا وسایل الکترونیکی بترکون بیار😃
ذوق و هیجان اینا به اینه یهویی و باهم به من برسن، ذره ذره خیلی نمیچسبه✋
وی پی اس اصلا مالی نبود! یک فرصت دیگه بهش میدم، ولی اولین تجربه ام خوب نبود👎