وی ناخن هاشو گرفته، سوهان کشیده، لاک می‌خواد بزنه، حموم حسابی رفته، خروار لت و لباس شسته و اتو کرده، یک دستی به سر و صورتش کشیده، دستاشو کرم زده که از کویر لوت دربیاد، الان ماسک هم رو صورتش گذاشته، و آماده کلاسای فرداشه😁

اگه میشد فردا آزمایش هم میدادم خوب میبود، ولی حوصله دوازده ساعت ناشتایی رو ندارم😄

روی دستام هم یک پشه گشنه تا جا داشته خورده، و منم تا جا داشته خاروندم و خونی مالی شده😅 حالا فردا کلاس پیانو حتما میگه دختر دستات چرا اینجوریه!!!😶

تعطیلات مفیدی بود برام و الزاما لازم✋

یک قسمت دیگ this is us و نودل برای آخر شب گذاشتم و تمرین و تمرین و تمرین...