بعد تعطیلات
وی ناخن هاشو گرفته، سوهان کشیده، لاک میخواد بزنه، حموم حسابی رفته، خروار لت و لباس شسته و اتو کرده، یک دستی به سر و صورتش کشیده، دستاشو کرم زده که از کویر لوت دربیاد، الان ماسک هم رو صورتش گذاشته، و آماده کلاسای فرداشه😁
اگه میشد فردا آزمایش هم میدادم خوب میبود، ولی حوصله دوازده ساعت ناشتایی رو ندارم😄
روی دستام هم یک پشه گشنه تا جا داشته خورده، و منم تا جا داشته خاروندم و خونی مالی شده😅 حالا فردا کلاس پیانو حتما میگه دختر دستات چرا اینجوریه!!!😶
تعطیلات مفیدی بود برام و الزاما لازم✋
یک قسمت دیگ this is us و نودل برای آخر شب گذاشتم و تمرین و تمرین و تمرین...
+ نوشته شده در دوشنبه پانزدهم خرداد ۱۴۰۲ ساعت 19:53 توسط ال
|