به سیاق هر شب، بعد از نیمه شب،…
تا همین الان داشتم قطعه رو تمرین میکردم، اون دو خط اخرشم هم تا حد زیادی دراوردم، با پیانیست هم قرار قطعی گذاشتم و میریم تمرین،... آخر هفته هم یک اجرا دعوتم🥰
همه چی خوبه، همه این کارا رو دوست دارم، ولی وقتی یکی میگه خوب که چی؟ تهش که چی؟ رشته ات چی؟... خیییلی بهم میریزم، انگار واقعا تکلیفم مشخص نیست که نمیتونم جوابی بدم و اینقد بهم میریزم😢
نه الان من تو رشته قشنگم کار میکردم واقعا دهن همه بسته میشد؟ ولی من کار کردم و دوست نداشتم، واقعاااا دوست نداشتم، چرا علاقه آدم رو کسی نمیبینه و حرف میزنه؟ کی میخوان باور کنن موسیقی از من جدا نمیشه دیگه؟ حتی اگه به پول نرسم توش😣
فردا سرصبح باید وقت کلاس پیانو بگیرم، کلی کتاب موسیقی هم از نمایشگاه کتاب میخوام سفارش بدم،... ولی ته دلم مطمین از هیچی این زندگی نیستم،... کاش دیگه کسی راجب زندگی و راهم نظر نده،... خوب بشه بد بشه پشیمون بشم پشیمون نشم، همش پای خودم بابا✋